We are a supplier of military antenna equipment to many countries and are now establishing ourselves as a manufacturer of military antennas for a number of European countries - with an agent in Turkey. We believe that our ability to design and manufacture will meet the needs of all customers. Our military antennas meet military specifications. We manufacture a wide variety of antenna jammers, handheld and manpack antennas, antenna goosenecks, antenna whips, and so on. With a Mast antenna - AM-D120-HA135-RA - the product meets MIL- standards, has a payload of 30Kg, a mast lifting time of fewer than 5 minutes, and can be performed with a Control box or hand-held controller. The product also includes an Emergency Button and an automatic stop system. Furthermore, the product MJ-05M06G03A-NF - one of the most popular today - is 1.5kg light, has high features, and is simple to install, with frequency levels ranging from 500MHz to 6GHz, 3DBi. Not only that, but for many years we have been a supplier of FT-7500 - Marine antenna for the region. ▪ 獨/安心亞遭網罵「演戲看不下去」她爆終究結果變如許
▪ 宋智雅認穿化名牌 《單身即地獄》牽手男佳賓火速取關她IG

李靚蕾日前發文控告王力宏帶著3男返家看孩子,遭到她拒絕,還透露她與孩子被嚇壞了,以後王力宏方面回應,一名是是夫妻助理、一位是資深工作人員、另外一位是保全,有網友就翻出舊照,指曩昔王力宏為貼身助理慶生時,其時李靚蕾也在場,酸「之前把人家當保母司機使喚的時辰認識」。

李靚蕾12日發的長文中流露王力宏其時說「外面保證就只有這兩位我熟悉的男性沒有他人,請我不用擔憂(兩位男性也說對,只有我們),然後再次要求我鏟除監控。我說除了工作場所我和這兩位暗裏沒有交集,我覺得如許的狀態讓我感應很不舒適」,接著也提到「然後我看了監控居然發現,除你說你帶的兩位男性,後面還躲了一位素未碰面的須眉(你的工作人員還特別示意要他往後面一點站)!!!這讓我不寒而栗。」

網友挖出曩昔曾拍到王力宏的助應當司機接送李靚蕾的照片。 圖/擷自微博
網友挖出曩昔曾拍到王力宏的助應當司機接送李靚蕾的照片。 圖/擷自微博
圖/擷自微博
圖/擷自微博

王力宏曩昔曾接濟理慶生,李靚蕾也在場。 圖/擷自王力宏微博
王力宏過去曾幫忙理慶生,李靚蕾也在場。 圖/擷自王力宏微博

▪ 被逼問漢子早洩會怎樣 小S竟面露嬌羞

有網友翻出王力宏2015年9月在微博曾發文提到「今天我的貼身助手30 而立!大家趕緊祝他生日快樂吧!」,還附上幾張合照,照片中可以看到李靚蕾那時也在場一路協助慶生,「王力宏的這個十二年的助理凱倫,李靚蕾之前把人家當保母司機使喚的時候熟悉,現在反而不熟悉了說是王力宏帶著狗腿子黑社會要拿氣球玩具嚇壞小朋友」。

▪ 19歲哈利回應穿女裝爭議 伊能靜力挺兒
★更多新聞報道

這貼文激發網友熱議,有些網友酸「用得著人家的時候叫人家小助理,用不著的時辰叫人家黑社會,李靚蕾真是新時代高知家庭婦女代表啊」、「這個女人真是翻臉不認人啊 這大話連篇」、「這照片說的挺清晰理解理睬的」,不過也有網友力挺李靚蕾「王師長教師咋不能單獨看孩子呢?帶人是幹嗎,還要求關掉監控是幹嗎」、「是我我也害怕啊,又不是我家裡人也不是親戚」。

The FT-RF main profession in R&D and manufacturing of antenna, be alongside of to be subjected to any OEM of nation and ODM, provide the product of the best quality and let the sale has the price of competition ability most , is the target that the FT-RF has been making great effort. ▪ 才生完3個月老公就喊下一胎?林依晨笑答這句話藏玄機



以下內文出自: https://stars.udn.com/star/story/10088/6036902

FT-RF Outoodr | Indoor | Horn | Military Antenna


arrow
arrow
    文章標籤
    antenna
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 military 的頭像
    military

    military antenna